Re: [ot?] Webbaserad kalender

On Thu, Sep 04, 2003 at 15:57 CEST,
	 Johnny Chadda <johnny@snugg.net> wrote:
> Jag såg på Bugtraq för någon dag sen att Webcalendar har en massa hål,
> och det kan vara värt att notera om kalendern är åtkomlig via internet.
> Kika på Bugtraqs arkiv:
> http://www.securityfocus.com/archive/1/336047/2003-09-01/2003-09-07/0

Jodå, jag har sett den rapporten. Det var vaktiskt via den som jag fick
nys om applikationen ;) ... och har förlitar mig på apaches auth-modul i
stället för applikationens auth-metodik.

| Johan Björklund <the@whero.net> http://whero.net/         |
|  PGP = 813B 014F C0FA B56C FA70  31DC 1C11 3A20 B02B C881 |