Filtrera mail på domän

Hej!

Har en Debian Woody burk som hanterar mail för flera olika domäner.
Det jag vill göra är att all mail till en viss domän ska gå till ett
konto på servern. T.ex. att <allt>@ithil.se går till lars@localhost
och <allt>@dalvald.nu går till michael@localhost.

Har lyckas lösa problemet med ett procmailfilter, men det kommer att
komma fler domäner (alla polare vill regga sin egen .se domän.. :)) och
då är den lösningen inte speciellt elegant längre. Dessutom så ligger
den då i min .procmailrc och sabbar jag den sabbas jag allas mail.

Det borde finnas en mer elegant och enklare lösning på detta.

Jag kör exim 3.35.

/Michael