Re: Re: [OT] - X kontra Aqua

[Fredrik Persson]

> Jag tycker nog att det där funkar i princip jämt, men det kan ju
> finnas undantag. Jag använder oftast X-varianten av klippbord, dvs
> markera -> mittenklicka. Men detta gör ju att jag ALDRIG kan klippa
> in länkar i min browser lika snabbt som i MS Windows, eftersom jag
> inte får markera ÖVER den text som ska ersättas. Otroligt
> frustrerande faktiskt.

Har du testat att mittenklicka direkt i webbläsarfönstret?  Funkar
utmärkt i Mozilla, och SVJV även i Galeon.  Hur det är med konqueror
och andra webbläsare vet jag inte.

I övrigt har jag inte mycket att säga förutom att den här tråden
kanske hör hemma på någon annan epostlista.

Med utmärkt högaktning,
  Kalle
--
Kalle Svensson, http://www.juckapan.org/~kalle/
Student, root and saint in the Church of Emacs.