Re: Re: [OT] - X kontra Aqua

> Problem och problem....
> Jag har svårt för:
> *att vissa program inte behandlar klippbordet som jag vill.

Jag tycker nog att det där funkar i princip jämt, men det kan ju finnas undantag. Jag använder oftast X-varianten av klippbord, dvs markera -> mittenklicka. Men detta gör ju att jag ALDRIG kan klippa in länkar i min browser lika snabbt som i MS Windows, eftersom jag inte får markera ÖVER den text som ska ersättas. Otroligt frustrerande faktiskt.

> [Har jag startat ett flame-war nu?!?]

Jag tror inte det, jag håller i alla fall med dig i princip på alla punkter. Och jag vill lägga till en: FONT-HELL!! I princip varenda apt-get upgrade jag gör sabbar mina fonter.

/Fredrik