libpam-krb5, openafs...

Jag försöker fixa inloggning mot en openafs/kerberos-miljö från bakom en
NAT:ad brandvägg.

För att jag ska kunna fixa AFS-tokens så måste jag ha en Kerberos-ticket
som inte inkluderar den NAT:ade IP-adressen, det går att fixa om jag kör
en "kinit -A användarnamn" och därefter aklog. Problemet är att jag inte
lyckas få PAM-modulen att göra samma sak.

Några idéer?

Om jag får det här att funka så ska jag skriva iordning en guide om hur
man remastrar KNOPPIX så den blir openafs-enablad (det har varit en del
trassel).

Kan det vara av intresse för någon?

	/Daniel