Re: imapd och p800

On Sun, Apr 06, 2003 at 11:18:19AM +0200, Anders Eriksson wrote:

> Har du testat med en hård länk?

Nej, det hade jag inte, men nu när jag testat så fungerade det inte
heller. Misstänker att det är något med libc-client som gör att den
inte accepterar mailboxar om man inte ger ett directory...

Det är det enda sättet jag kan förklara varför den klarar av './INBOX'
men inte 'INBOX'.

Ska slänga ihop en perl-daemon som parsar inputen från p800an och
relayar till imapd:n efter att 'översatt' vissa kritiska delar, såsom
mailboxen... Får se om jag kan få den att fungera då...

Tack för tipset dock,
//H

--
To segfault is human; to bluescreen moronic.