Om att svara till listan

måndagen den 17 mars 2003 20:29 skrev Qerub:
> I alla fall, både mutt och kmail kan svara till mailing list:en med en
> knapptryckning på L.

Nja, i Kmail måste jag först skapa en korg, konstruera ett filter som skickar
breven till korgen samt tala om för Kmail att korgen är avsedd för en
epostlista och vilken adress listan har. *Sedan* kan jag svara till listan
med ett tryck på L. Korgen och filtret skulle väl de flesta skapa ändå om de
hade för avsikt att bli långvariga på listan, men nog vore det enklare om
Kmail kunde se i brevet att det är från en lista.

Björn Persson