GnuPG och procmail

Hej,

Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av decrypta mail med
procmail?. Jag har letat överallt nu och hittar inte det som jag vill
ha.

Det jag vill är att alla inkommande mail som är cryptade med gpg skall
decryptas med procmail. Jag har försökt men för bara CRC fel på gpg
mailen.

Jag skulle vilja ha ett exempel på hur en procmailrc skall se ut...
--

__N_O_R_M_A__C_O_M_M_U_N_I_C_A_T_I_O_N__
John Wall           #SYSTEM ADMINISTRATOR