USB-trassel

Jag har ett Asus moderkort (a7v133-c (har jag för mig)) och har försökt
få en Palm Zire att synca via USB. På en Thinkpad jag lånat har jag inga
problem alls, men på min burk hemma flippar det ur totalt.

När jag försöker debugga det med debugsh (ur pilot-link) så är den enda
information jag får ut:

"The name of db 0 (LocalID 0) is (w`@"

när jag försöker köra en "dbinfo" (det enda som funkar någorlunda).

Några förslag på lösningar?

	/Daniel

PS Iofs så är det tydligen en dum kombination för det första då
chipsetet på moderkoret och mitt Geforce2-kort får datorn att frysa
ibland... DS