Kör stable, vill installera enskilda paker från testing

Hej listan!

Hur skall jag bära mig åt för att installera enskilda paket från testing
eller unstable på min stable-burk?

Har provat:

# apt-get -t testing install squirrelmail

och

# apt-get -t testing --reinstall install squirrelmail

och

# echo "deb http://ftp.du.se/debian/ testing main contrib non-free" >>
/etc/apt/sources.list
# apt-get -t testing --reinstall install squirrelmail

men inget hjälpte. Jag sitter fortfarande här med squirrelmail 1:1.2.6-1.3
istället för 1:1.4.2-1. Vad göra?

mvh,
/Martin
--
Remove dashes and numbers (if any) to get my real email address.