Re: Re: Outlook + Evolution/KMail/???

> Eller att du kör fetchmail till en egen imap server som du sedan kan
> köra imap mot hennes evolution och outlook. Men du får problem med
> adress boken misstänker jag, möjligen att du kan lösa det med att ha
> adressboken i ldap el liknande.

Ja, det där med fetchmail + imap + ldap verkar vara den slugaste lösningen. Jag var lite inne på att hitta ett mailboxformat som både Evolution och Outlook kunde hantera, men det är nog kört.

Då återstår bara kalender, tasks och notes som ska hanteras... (min flickvän är en seriös Outlook-junkie!)

/Fredrik Persson