Re: Läsa fil -> köra program.

On Tue, 23 Jul 2002, David Röhr wrote:

> signature-file = varldensballastesig.sh|
>
> Står för övrigt i FAQ'en för pine.

Ojojoj, vad tid jag hade sparat om jag hade utgått ifrån att det redan
fanns en färdig funktion för detta :|. Jag läste som du sade i FAQ:n och
lyckades få det att funka som jag ville. Tack :).

Du får förresten äran att få mail nummer 0 ;).

> Det lät som en riktigt onödig workaround. Vem skulle hacka root och läsa
> kärleksbrev? (: Då finns det alldeles för många filer man skulle behöva
> säkra och sedan skicka mail när de öppnas för läsning.

..men håll med om att det vore en cool workaround? ;).

--
Regards,

Tommy - http://www.geocities.com/todu5811/autosignature?0