Re: DIVX kodade filer i Debian?

Har du fått igång TV-out på ett tillfredställande sätt?
Själv köpte jag en 3000:- family net maskin på computer city men jag fick
aldrig i810 kortet att utnyttja hela TV bilden, utan det blev bara lite i
mitten.

Efter ett par kvällars hackrande gav jag upp installerade w2k på maskinen.

För info om maskinen:
http://www.yelloworb.com/FamilyNet/
http://www.computercity.se

/Peter