Iptables problem.

Har efter mycke om och men lyckats att få in Kernel 2.4.18 på min
Debianburk.

Men Iptables spottar ur sig dessa fel:

iptables -A POSTROUTING -t nat -s 192.168.0.0/24 -j MASQUERADE
   iptables: No chain/target/match by that name

   iptables -P FORWARD ACCEPT
   iptables v1.2.6a: can't initialize iptables table `filter': Table
does not exist (do you need to insmod?)
   Perhaps iptables or your kernel needs to be upgraded.

Någon sa att: Du måste ha Iptables i kerneln.

Men på nedastående adress så ligger min .config fil.

Och vad jag fattar och ser så har jag det med i kerneln?

http://tmberg.starka.st/Config/Vad_fattas_i_min.config

Eller kan det vara något annat?

Tack på förhand

/Thomas ( Som vill köra den senaste kerneln )