Re: sid/woody mus problem i X

Det låter som att du har en USB koppling med till din trådlösa mus va?

för då ska du ju köra med /dev/mice om du kör med

mknod /dev/mice c 13 63

men det är för USB råtta så jag vet inte redigt hur det är med trådlöst.
Det kanske hjälper med det. Men gpm kan ju förstöra bra i X med.

Ofta är det med om råttan inte funkar redigt så står det fel i
/etc/X11/XF86Config-4

Testa att köra med "ImPS/2" istället för "PS/2"

kanske med hjälper.

//niklas