Re: dpkg error (paketet ".250s")

Lars Hallberg:

> (Läser databasen ... dpkg: fel vid hantering av /var/cache/apt/archives/debconf_1.0.26_all.deb (--unpack):
>  fillistfilen för paketet ".250s" innehåller tomt filnamn
                            ^^^^^^^
Att den inte visar paketnamnet där är en bugg i den svenska översättningen
(som jag tydligen missat att fixa för dpkg 1.9, den är fixad i dpkg 1.10 som
inte är släppt ännu; jag har sänt in en ändring för 1.9 nu). Testa att
ställa om till engelska för att se vilket paket det rör sig om.

--
\\//
peter - http://www.softwolves.pp.se/