Re: Hurra nu fungerar SEB's internettjänst bra under Linux

Peter Mathiasson:

> Då kanske du kan övertyga dem om att lägga till ett vettigt
> tangentbordsstöd.

Är det något fel på det som redan finns, menar du? Q/A, W/S, E/D, Z/X t.ex?

> Jag skrev till Opera om det tidigare, men de tyckte tydligen inte det
> var värt att svara.

Vart skrev du någonstans? Support brukar svara hyfsat fort.

> Funkar det bra? ;)
> Kanske skulle göra det om det är ett svenskt företag som skickar ut
> reklamen?

Jag har redan fakturerat en svensk firma (Fonn AB i Uppsala, som spammat mig
vid flertalet tillfällen och försöker sälja korkade böcker), men idioterna
vägrar betala. De fortsatte till och med att spamma efter att jag skickat
min första faktura... Nötter.

--
\\//
peter - http://www.softwolves.pp.se/

  I do not read or respond to mail with HTML attachments.
  Statement concerning unsolicited e-mail according to Swedish law:
  http://www.softwolves.pp.se/peter/reklampost.html