Re: Sawfish hänger vid uppstart

Hej Anders,

Jag tror mig minnas att jag har haft liknande problem och i mitt fall så
var problemet att Esound daemon inte startades upp innan X startades.
Jag löste det hela genom att lägga till 'esd' i något start-up skript
(kan tyvärr inte komma ihåg vart).

Är du säker på att du kör Woody tillsammans med Ximian (Helix)? Från
mina egna erfarenheter av detta så är det inget jag rekomenderar. Ximian
stödjer officiellt endast Potato för tillfället.
De gånger jag har försökt att köra Woody tillsammans med Ximian så har
detta resulterat i att inkompatibla versioner av olika paket försöker
att installeras, vilket i slutändan har resulterat i att vissa paket
inte går att uppdatera eller installera och jag har fått ominstallera
Gnome.
Men, å andra sidan, om det funkar för dig....

Lycka till,
/petter