Sawfish hänger vid uppstart

Hej!

Jag har via potato och Helix Gnome gått upp till Woody och de gnome-paket
som ingår där. Rätt struligt byte från Helix-paketen men det verkar
fungera nu sånär på att Sawfish tar ungefär en minut att starta upp. När
den väl är igång har jag inga problem men under uppstarten kan inga nya
fönster öppnas.

Nån som sett nåt liknande eller har nån teori om varför den beter sig
så? Jag _tror_ att jag slängt ut alla gamla helix-paket nu, men jag kanske
inte gjorde purge på alla...

Mvh /Anders
--
http://hem.passagen.se/aen/index.html              +46 (0)8 733 31 46