Re: Hjälp till och översätt "template" filer

André Dahlqvist:

> Jag upptäckte faktiskt den ordlistan idag.

Så bra :)

> Sådana saker är ju dock lyckligtvis lätta att finslipa på i
> efterhand.

Jo. Jag har lagt upp listan där för att just kunna användas i sådana
här fall, och så har jag ju länkar till andra projekts ordlistor.

> men dina översättningar har varit väldigt bra.

Tackar :-)

> Jag har gått igenom nyutvecklarprocessen, och väntar nu bara på att
> utvecklarkontoadministratörerna (DAM) ska skapa ett konto åt mig.

Ah. Okej.

På tal om att översätta template-filer, förresten, så kom jag inte
längre än att jag översatte debconf:s egen fil... :-)

Om du vill ha tillgång till webbside-CVSen kan du ta kontakt med mig i
privat e-post, så kan vi ordna till det.

--
\\//
peter - http://www.softwolves.pp.se/

  Statement concerning unsolicited e-mail according to Swedish law:
  http://www.softwolves.pp.se/peter/reklampost.html