Re: Hjälp till och översätt "template" filer

André Dahlqvist:

> Sedan igår har jag varit sysselsatt med att översätta så kallade
> template filer (mallar) från olika Debian paket.

Ah, trevligt. Äntligen någon mer än jag som översätter Debianprylar.

> Det är där ni kommer in i matchen:-) Är det någon som känner sig
> manad att hjälpa till så är det bara att gå till
>
> http://auric.debian.org/~grisu/debian_translation/

Hmm, det kanske borde länkas in från
http://www.debian.org/international/Swedish/
Eller också kopiera din info om översättningen dit.

Se även den ordlista som finns länkad från ovanstående, det är bra om dina
översättningar stämmer överens med mina översättningar
(wwww.debian.org, dpkg/dselect, boot-floppies).

Är du registrerad Debianutvecklare, förresten?

--
\\//
peter - http://www.softwolves.pp.se/

  Statement concerning unsolicited e-mail according to Swedish law:
  http://www.softwolves.pp.se/peter/reklampost.html