Re: CD-BRÄNNING.

Prova nåt i stil med

mkisofs -r -graft-points -o cd_image /Mail/=Mail /PICTURES/=PICTURES

skapar cd_image iso med biblioteken Mail och PICTURES
bränn med tex. cdrecord -v speed=4 dev=1,1,0  -data  cd_image

OBS!!! helt otestat men kanske ger det en ide'

ps testa iso med
mount -t iso9660 -o ro,loop=/dev/loop0 cd_image /cdrom

/Jocke