Re: Ni som kan!

        om det är en nyinstallation får du välja om du vill
        istallera färdiga lösningar eller välja paket för paket.

        hur du än gör startar dselect och du får möjlighet att bläddra
        igenom paketlistan (välj select istället för install i menyn)
        väljer och väljer bort gör du med + resp -

        annars kan du bara låta installationen köra klart och starta
        dselect i efterhand och justera installationen.

        hoppas detta hjälper

        jonas