Re: NÅGONVÄNLIGSJÄL KAN VÄLHJÄLPA MIG.

Hej.

Fick nyss samma problem som du tidigare beskrev.
Smidigaste lösningen:
Sök på filnamnet på google (http://www.google.com)
Spara första träffen (!)
rp8_linux20_libc6_i386_cs1_rpm
Skulle google dumma sig, så kommer länken här:
http://www.bergbau.tu-clausthal.de/bus2001/Linux2.xIntel/rp8_linux20_libc6_i386_cs1_rpm