NÅGON VÄNLIG SJÄL KAN VÄL HJÄLPA MIG.

Hej!
Finns det någon här som har den fullständiga realplayer för linux på sin
maskin som skulle vilja atacha den till mig.
Alltså inte hjälppaketet för Debian utn själva spelaren.
Jag har försökt att ladda hem den med Lynx en hemsidan verkar inehålla en
del javascript och det kan ju inte lynx acceptera.
Lite svårt också att vara helt blind och försöka navigera på sidan.
Den är stökig för seende jag vet men tänk då hur stökig den är för oss som
inte ser.
Fattar inte att man kan göra en sådan hemsida.
Tacksam för svar och hjälp.
/Anders.