Re: Bredbandsbolaget fungerar med Debian

"David Hardne" <daeman@hem.passagen.se> writes:

> Hej, jag ville bara påpeka att Bredbandsbolaget (B2) använder helt
> vanlig DHCP för konfigurering och att det inte är några speciella
> krångligheter att använda just B2 och Debian.

En liten kommentar: Jag påstår inte att det skulle vara några
särskilda problem med tjänsten utan jag sade det jag sa eftersom folk
brukar tycka om att få det bekräftat att något fungerar med Linux och
inte bara "det borde fungera" - "sucessstories" brukar vara ganska
populärt på en del håll. Dessutom frågade jag tidigare här (för någon
vecka sedan) om just Bredbandsbolaget och sagt att jag har haft
problem. Då känns det bra att kunna säga "det fungerar nu" så folk
inte behöver undra över om det löste sig eller ej.

/Jonas, klipper av tråden
--
( GnuPG/PGP key @ www.dtek.chalmers.se/~d4jonas/  !     Wei Wu Wei     )
( Meaning of U2 Lyrics, Roleplaying, Emacs/Gnus   !  To Do Without Do  )