MAIL STRUL.

Hej!
Jag är subscribad eller vad det heter på svenska till en lista för
synskadade linux användare.
Problemet är att jag inte kan skicka mail dit eller jag får aldrig svar.
Jag har en svag aning om vad det kan bero på.
När jag blev registrerad på canit hade jag två mailadresser som gick till
mig.
Den ena pufen@canit.se och den andra skulle vara anders.holmberg@canit.se
men när jag skriver mail och skickar iväg dem så är min avsändaradress
anders@canit.se. Den adressen fanns innan jag kom till canit så jag var
tvungen att lägga in följande i .pinerc:
customized-hdrs=Reply-To:anders.holmberg@canit.se vilket den lista jag är
med på inte tycks kunna acceptera.
ELler är det något annat fel, för hit går ju mina mail felfritt.
Förbannat struligt och irriterande är det i alla fall.
Så om någon har någon idé om vad det kan vara så är jag mycket tacksam för
svar.
/Anders.