Re: panel krasch i Gnome

Hallå

Byt från gnome till helix gnome, det lösete mina problem iallfall...
Att sedan gå tillbaka till vanliga debian gnome känns som att gå
tillbaka
till stenåldern..

ta bort alla .gnome* filer i din hemkatalog för att bli av med den
gamla konfigurationen, sedan avinstallerar du alla gnome paket och
lägger till följande rader i /etc/apt/sources.list

deb http://spidermonkey.helixcode.com/distributions/debian unstable main
deb-src http://spidermonkey.helixcode.com/distributions/debian unstable
main

sedan skriver du bara