Re: debian jessie

El día 8 de mayo de 2013 20:53, Miguel Matos <unefistanoche@gmail.com> escribió:

> Según la página oficial: http://ftp.debian.org/debian/
> Four Debian releases are available on the main site:
>
> Debian 6.0.7, or squeeze
> Debian 6.0.7 was released Saturday, 23rd February 2013. Installation
> and upgrading instructions, More information
> Debian 7.0.0, or wheezy
> Debian 7.0.0 was released Saturday, 4th May 2013. Installation and
> upgrading instructions, More information
> Testing, or jessie
> The current tested development snapshot is named jessie.
> Packages which have been tested in unstable and passed automated tests
> [...]

Si, mi repositorios apuntan todos a testing. ¿Tendrán que pasarlos de
sid?. Aún así, entiendo que después de hacer la última actualización
de mas de 100 paquetes me tendría que figurar la versión testing.

Repositorios:
###### Debian Main Repos
deb http://ftp.us.debian.org/debian/ testing main contrib non-free
deb-src http://ftp.us.debian.org/debian/ testing main contrib non-free