Re: Entorn d'escriptori mate

El Tue, 05 Nov 2013 19:40:01 +0100
Jordi Mallach <jordi@debian.org> va dir:

> El dt 05 de 11 de 2013 a les 18:25 +0100, en/na hubble va escriure:

> No, tot això ve motivat per la dependència en systemd com a sistema
> d'inici que tindrà el GNOME a partir de ja mateix. I ja se sap que a
> Debian els canvis provoquen urticària en algunes persones.

Hola jordi! :)

Be, això del sistemd no el volia tocar perquè si en parles d'això pots semblar una mica integrista  :) . Ja que, per exemple, per què has de cambiar el sistema d'arrencada de debian simplement per un escriptori? I també està la compatibilitat amb kfreebsd de debian suposo. Crec que el que fan és treure's posibles problemes. A més, ja estàvem avisats, aquests canvi ja l'anaven a fer a wheezy però van fer marcha enrera per alguna cosa i ara, simplement, ho porten endevant.

Salutacions,