Re: Entorn d'escriptori mate

El dt 05 de 11 de 2013 a les 18:25 +0100, en/na hubble va escriure:
> El Tue, 5 Nov 2013 17:24:00 +0100
> Javier Silva <fjsilvam@gmail.com> va dir:

> Suposo que el que ha portat a això és que hi ha hagut un munt d'usuaris de debian que han deixat de fer servir gnome perquè el que venia era gnome3 i suposo que van triar xfce, perquè el que volien era alguna cosa ràpida i estable, que no tinguessin que investigar per a fer servir el seu sistema operatiu. O si més no, que vingues una actualització que et poses potes enlaire la configuració de l'escriptori que t'havies currat.

No, tot això ve motivat per la dependència en systemd com a sistema
d'inici que tindrà el GNOME a partir de ja mateix. I ja se sap que a
Debian els canvis provoquen urticària en algunes persones.

Per altra part, amb GNOME 3.8 existeix el mode "clàssic" que és
totalment paregut a GNOME 2.32. Si fins i tot a Linus Torvalds li
serveix, serà per algo.

Quant al MATE: està entrant molt, molt lentament a Debian sid/jessie. Em
reserve l'opinió al respecte. :P

Jordi

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/