Re: Omitir cacheo de pagina en Squid

No te molestes pero pudieras realizar una busqueda por gmail y esta respuesta ya se dio apenas la semana pasada pero ahi va de nuevo.
Si, por ahi modifica tu para que no genere cache de esos servicios, por ahi en la linea 1483 abriendole con el gedit le puedes indicar.
#  TAG: hierarchy_stoplist
#    A list of words which, if found in a URL, cause the object to
#    be handled directly by this cache.  In other words, use this
#    to not query neighbor caches for certain objects.  You may
#    list this option multiple times.
#    Note: never_direct overrides this option.
#We recommend you to use at least the following line.
hierarchy_stoplist cgi-bin ? hotmail

# MEMORY CACHE OPTIONS