Re: dpkg que resuelva dependencias...

Welcome to Ubuntu Linux 5.04: The Hoary Hedgehog Release
(...)
Debian

The Ubuntu operating system is based on the superb work of the Debian
community. We owe the Debian team a tremendous debt of gratitude for
their commitment to free software. Find out more about Debian at the
Debian Project web site.

La hago facil, la proxima vez q pregunte algo no especifico q tengo
ubuntu y listo..

PD: la lista de ubuntu-es tiene menos actividad que una tortuga renga
y YA estaba suscrito a ella.