Re: Generando webs automáticamente

Hola, pues hay varios en los repositorios, alo mejor alguno te sirve:

ezpublish-src - CMS for e-commerce, e-publishing and intranets
drupal - fully-featured content management/discussion engine
dacode - Powerful and full-featured news engine written in PHP
blosxom - Light, feature-packed weblog app with plugin extensibility
diogenes - web content management system
egroupware-jinn - content management system for eGroupWare
zope2.7 - Open Source Web Application Server
slash - The code that runs Slashdot

esos son los que consegui usando apt-cache search, seguro hay mas,
solo tienes que buscar.
Saludos.

--
Christian Sánchez