Re: pregunta galeon

Ya, el problema es que ya lo tengo pero en el about plugins solamente aparece:

File name: libnullplugin.so
The default plugin handles plugin data for mimetypes and extensions that are
not specified and facilitates downloading of new plugins.

Mime Type Description Suffixes Enabled
* All types .* Yes

...weno, me leeré la FAQ del galeon en
http://galeon.sourceforge.net/support/faq.php