Re: Utilizar aumix como usuario normal

El Jan/25/2001, Jonathan Arrien escribia:

> le tienes que dar permisos de lectura escritura a /dev/dsp

	Puede tambien meter a ese usuario en el grupo audio. Es más seguro!

Un saludo:

--
 Jorge Gómez  <syvic@wanadoo.es>
 Linux registered user #153818

   "Free software" does not mean "released under the GNU GPL."
   Free software means users have certain freedoms--freedom to make changes,
   freedom to redistibute copies, and freedom to publish improved versions.
   This necessitates access to the source code.
	Richard Stallman.
--
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature, please!