Re: Predlog

Me veseli vaš entuziazem in dejanska podpora Debianu. Žal tudi sam prispevam nekaj "uvoda", bistvo pa je na koncu.

Po moje ima Debian ene najboljših prispevkov v dokumentaciji in navodilih na netu, kjer dobiš občutek, da je tehnično osebje odlično. Ostale bolj "ljudske" distribucije, pa žal trpijo zaradi količine "ljudskih" nasvetov in preplavljajo kvalitetne (sicer se sliši šovinistično, ampak to ni namen - in sploh ne vidim smisla pljuvati po drugih distribucijah in OSih).

Sam sem IT profesionalec in se mi zdi, da v angleščini najdeš več kot dovolj kvalitetnih virov. Nekaj v pokušino:
http://planet.debian.org/
http://www.debian-news.net/
http://debian-handbook.info/

Po moje prevajanje angleških prispevkov ne odtehta truda. Lastni prispevki v slovenščini pa so dobrodošli, seveda.

Nisem tip človeka, ki bi chatal / pisal v forumih /..., odgovorim pa na mail, če se mi zdi, da lahko pomagam in imam čas. Tako da, nikakor ne bremzam forumov, chat strežnikov itn., bom pa verjetno prisoten predvsem na mailu in od časa do časa pokukal še na kakšno Debianu posvečeno slovensko stran. Če se išče podpora pri organizaciji dogodkov se odzovem (na mail ;).

In ja, v Banja Luki so imeli DebConf in tamkajšnja vlada je celo prispevala 20.000€ Debianu. Je pa pred nekaj tedni potekal manjši Debian dogodek tudi v Gradcu (AUT).

Lp,
Damjan