Re: Predlog

Pozdravljeni,
Forum ima nekaj prednosti in slabosti v primerjavi z mailing listo, ampak glede dejstva, da je to prvi mail, ki sem ga dobil od trenutka same najave debian-users liste, pa me je tudi že zaskrbelo, da je bila najava liste le privid. Ali bo forum sploh zaživel??

Kar me bolj zanima je dejansko število prijavljenih na tej listi, za kakšne namene uporabljate Debian, in seveda srečanje v živo.

Lep pozdrav iz Maribora,
Damjan