Re: Manpages - como instalá-las?

Do manual de instalação do debian:
---
3.7.5.5 Configure Locales

To configure your locale settings to use a language other than English,
install the locales support package and configure it:
      # apt-get install locales
      # dpkg-reconfigure locales

NOTE: Apt must be configured before, ie. during the base-config phase.
Before using locales with character sets other than ASCII or latin1, please
consult the appropriate localisation HOWTO.

---

espero ter ajudado

é só ter esse pacote instalado e o locale configurado corretamente..
seu debian esta configurado para pt_BR. ?

--
Fabio Rafael da Rosa <f2r@users.sourceforge.net>