Re: problem z instalacją debiana na laptopach hp

On Thu, 26 Jul 2012 11:50:49 +0200, Krzysztof Ołowski <kolowski@dalkia.pl>
wrote:
> Na innym ProBooku (6560b) miałem podobny problem - skończyło się na
> zmniejszeniu /dev/sda2 i rozszerzeniu z przeniesieniem partycji
> rozszerzonej /dev/sda3 i postawieniu na niej partycji debianowych.
>
> Niestety ni mogę Ci potwierdzić, że odtworzenie Windows7 się powiedzie,
> bo jeszcze nie testowałem.

A to nie jest tak że płytę można zamówić i/lub z aktualnie posiadanego
Windows 7 zrobić samemu płyty Recorvery żeby móc odtworzyć system w
przypadku padu dysku/partycji.

--
Marcin Gondek / Drixter
e-utp.net