Fwd: Instalacja Debiana w wersji testowej

Oczywiście wersja stabilna i386 zainstalowała się bez przeszkód.

pozdr
Tomasz

Witam,

próbuję właśnie instalacji świeżutkiej wersji pod tytułem:
http://cdimage.debian.org/cdimage/weekly-builds/i386/iso-cd/debian-testing-i386-CD-1.iso
w maszynie wirtualnej. Niestety, coś nie idzie.. instalator wisi na
"wybierz i zainstaluj oprogramowanie", na pasku jest 1%. I tak od 30 minut..
Na konsoli diagnostycznej mam coś w rodzaju:
Can't exec "aptitude" - nie ma takiego pliku ani katalogu..

Is this normal? :)
Do maszyny mam przydzielone 13 dysków i 5 kart sieciowych, może to ma
jakieś znaczenie?

Thx anyway, trudno spróbuję na stabilnej i386.

pozdr.
Tomasz