Re: postfix

On Sun, Jun 13, 2010 at 12:48:47PM +0200, witek1811@wp.pl wrote:
> Chciałem w domu skonfigurować postfixa, udało mi się dojść tylko do
> miejsca że można wysyłać do mnie maile, wszystko co próbuje wysłać,
> pozostaje w kolejce z komunikatem time out. Mam internet od netii i
> skonfigurowaną usługę dyndns.

Jeśli netia blokuje port 25 to musisz wysyłać przez swojego dostawcę
poczty i inny port (pewnie submission). Wydaje mi się że trzeba dodać
relayhost i skonfigurować autoryzację tutaj:

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216