Re: Technologia DSL

Aleksander Kurczyk napisał.
> Dzięki za odpowiedź, zaraz się zapiszę na tą listę i zadam to pytanie
> co tutaj.
> P.S. Jak będzie z tymi ogłoszeniami Twoimi? Będę je dostawał 2x?
Witam.
Jezeli masz na mysli jako ogloszenia moje wiadomosci o spotkaniach
linuxowych i podobnych informatycznych od razu przyznam, ze czesto
tak. Mam nadzieje,ze nie bedzie problemem odrzucic kolejna podbna
wiadomosc.
Tworze je od wielu lat czystym textem, zeby je dalo sie jak najszybciej
odebrac i cos z nimi zrobic np. usunac. Bardzo polubilem te spotkanka,
o ktorych podaje wiadomosci. Polubilem towarzystwo linuxowe.
Ja niedlugo na Pingwinariach-2010 poprowadze o nich moja prezentacje.
POczoatkowo gdy ja przygotowalem ona mnie wyszla olbrzym na ok 100
slajdow.
Poznej ja skrocilewm ok. o polowe gdyz inaczej nie dalbym rade
opowiedziec calosc w ok. godz., ktora mnie bedzie przyslugiwac
na Pingwinariach-2010. Tu gdy juz podaje wiadomosc o spotkaniach
calkowicie nie
zwiazancych z Debianem staramn sie o ile nie zapomne temat rozpoczac od
[OT.]
Pozatym w miare sowich mozliwosci lubie tez robic tak jak potrafie
dokumentacje zdjeciowo-filmowa i umieszczac je w mojej witrynie.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243