Re: Technologia DSL

Aleksander Kurczyk napisał.
> Przeglądnąłem archiwum tej listy i mam wrażenie że są tam tylko
> ogłoszenia. Co mam dać podczas rejestracji w tym ostatnim punkcie? Jak
> to zaznaczę to będę otrzymywał raz dziennie streszczenie tego co
> działo się w danym dniu na grupie, tak jak jest na Google Groups?
Witam ponownie.
Od niestety dluzszego czasu rzeczywiscie w TLUG-u niewiele sie
dzieje i na listech dyskusyjnych innych grupek linuxowych jeszcze mniej
co wcale nie jest dobre. Jednakze wczesniej gdy ktos zapytal
pod tlug@linux.gda.pl rowniez o zagadnienia dotyczace sieci
komputerowych byly odpowiedzi i prowadzone calowoatkowe dluzsze rozmowy.
Pewnie zaznaczyles dzienne paczki tlug digest. Ja odradzam tego i
pozostac przy domyslnym ustawieniu pojedynczych wiadomosci.
Ja co prawda dawno bo ,az 2001 r korzystalem z dzienncyh paczek i
gdy tylko zauwazylem ,ze niektore nie dochodza (ten problem chyba juz
dawno rozwiazano) od razu pwrocilkem do pojedynczych wiadomosci.
Pozatym duzo latwiej gdy przyjdzie odpowiedzic miec wlasnie pojedyncze
wiadomosci. Moze po prostu w TLUG-u zadaj to samo pytanie, ktrre tu
przed chwilka zadales. OKaze sie czy ktos odpowie. Miejmy nadzieje ze
tak.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243