Re: [gnome-panel amd64] Skróty programów

W dniu 2010-01-26 16:08, Jacek Politowski pisze:
On Mon, Jan 25, 2010 at 11:22:17PM +0000, Jan Wideł wrote:
od jakiegoś czasu, zauważyłem, że skróty na górnym Panelu w Gnome nie
trzymają swoich miejsc. Co jakiś czas (losowo) po zalogowaniu częsc
skrótów pojawia się na samym końcu po prawej stronie. Ktoś ma podobne
cyrki?
Trafiło mi się coś takiego, dwa razy. 32-bit unstable, rzadko
rebootowany.
Nie wiem czy u was coś to pomoże. U mnie rozwiązanie było banalne.
Ustawiłem ikonki jak chcę i wszystkie zablokowałem ("Zablokuj na panelu").
Pozdrawiam.
Mariusz Ścibiorski.