Brak sieciówek

Witam,

Miałem wirtualną maszynę z Debianem postawioną na VMWare ESX, zmuszony byłem ją przenieść na inny serwer VMware z powodu braku miejsca. Po przeniesieniu maszyny na drugi serwer VMWare ESXi uruchomieniu okazało się, że zniknęła mi karta sieciowa z systemu Debian. Komenda ifconfig wypisuje tylko loopback. Komenda lspci wyświetla spis urządzeń, wśród których widnieje sieciówka, ale w systemie jej nie widzę. Co mogło się stać i jak to można naprawić ?

Piotr

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4806 (20100126) __________