Re: Compal FL90 z GF8600GT

 Witam ponownie,

Zaryzykowałem i zastosowałem metodę "piekarnikową".
Jako że i tak laptop nie działał i nie miałem nic do stracenia to rozebrałem go na części pierwsze, żeby dobrać się do grafiki. Całą pastę wyczyściłem (papier toaletowy), zdjąłem folię z GPU, drobnym papierem ściernym powycierałem radiatory.. I do piekarnika. Tu był zonk, bo nawet nie wiem ile stopni ustawiłem - program "3" w kuchence gazowej Amica, a to dosyć stara kuchenka. Generalnie powinno być 180C. Nie miałem też na czym położyć grafiki (brak aluminiowej folii) więc.. przykręciłem śrubki mocujące radiator i na kawałku aluminiowej blachy (obudowa starego dysku IDE) położyłem płytkę - chipem DO DOŁU. Wyjąłem po 8,5 minutach, posmarowałem nową pastą, skręciłem całość i właśnie piszę z tego laptopa.. na klawiaturze USB, bo niestety uwaliłem taśmę od wbudowanej klawiatury :(
A korzystałem z:
http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=4290&st=0
http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=26038
http://pl.engadget.com/2009/06/01/karta-graficzna-nvidia-wskrzeszona-po-5-minutach-w-196-c/
oraz Compal FL90 Disassembly guide w PDF.

pozdr.
TG