Re: iPlus

On 10/19/2010 10:07 PM, Stanisław Findeisen wrote:
> Hej
>
> Jakie macie doświadczenia z iPlus'em i poszczególnymi modemami?

Hm. Ja używałem telefonu SonyEricsson c702 jako modemu iPlus. Używałem
zarówno z NetworkManagerem i działał tam doskonale, jak i wvdial (tu
używałem tylko z kablem USB).

Jak wspomniałem komputer łączyłem z telefonem za pomocą kabla USB w
przypadku wvdial, ale wygodniejsza była obsługa NetworkManagera, który
także pozwalał na połączenie przez Bluetooth PAN.

Kabel USB - ładuje telefon. Fajne. No ale wygoda Bluetootha... nie
pałętasz się z kabelkami.

Ogólnie przyjemnie i bez problemów. NetworkManager zna ustawienia - po
prostu wybierasz "iPlus, dalej, dalej, dalej, połącz".

Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace" [KoRn]