iPlus

Hej

Jakie macie doświadczenia z iPlus'em i poszczególnymi modemami?

Ja do tej pory korzystałem z iPlus'a na kartę przez modem Comander M
EDGE podłączany do USB. Prędkość nie była zawrotna ale z konfiguracją
nie było problemów.

Teraz szukam jakiegoś lepszego modemu (w abonamencie) i się zastanawiam
który najlepiej wybrać. Najchętniej uniknąłbym instalowania dodatkowego
oprogramowania.

--
http://people.eisenbits.com/~stf/

Like hardship, risk & challenge?  --- Follow Jesus!!