Re: Dzien Otwartego Oprogramowania. 12 maja.

Krystian Włosek napisał.
> Wybieram się na tą imprezę.
> Pomyślałem że może to być dobra okazja na szybkie key signing party.
> Ogólnie chodzi o wzajemne podpisanie kluczy PGP w celu ich większego
> uwiarygodnienia.
>
> Więcej szczegółowych informacji opisana jest tu:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Key_signing_party
>
> Czy jest ktoś zainteresowany wzajemnym podpisaniem kluczy PGP?
> A może któryś z Debian Developerów zechciałby podpisać mój klucz?
Witam.
Milo wiedziec, ze bedziesz. Och w.g. mnie juz zbyt pozno,
zeby zwrocic sie do organizatorow z propozycja dolaczenia Key signing
party do agendy - a moglby byc, to mily jej punkt.
Jezeli chcesz podejdz i odezwij sie do mnie.
Ja prawdopodobnie jak zwykle bede gdzies na poczatku sali z
moim aparatem cyfrowym na statywie i bede caslosc nagrywal.
Do Milego spotkania juz jutro. :) Ja wlasnie przygotowuje sie do
podrozy.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod
prąd..
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243